tisdag 17 maj 2011

Pappa & jag

Har faktiskt gjort en Lo, den första med bilder som togs på mitt bröllop (juli förra året). Jag har fortfarande fel efternamn på körkortet med! Ja jag vet att jag är seg, men efter att hört mig för bland vänner så vet jag att är det fler som har fel efternamn och haft det betydligt längre än jag på både leg och körkort, haha
Fattar inte varför just denna bild lägger sig på sidan, nån som vet? Hoppas ni inte får nackspärr..
 Fina bilder som bästaste Heidi fotat. En av de få bilder på pappa och mig, gillar verkligen dessa bilder med den härliga "clematisen" i bakgrunden. Måste köpa ny såg att den ena dött under vintern.(mycket möjligt pga av min skötsel)
 Här kommer lite detajbilder, åt RÄTT håll. Jag har chalkat tårtpappret med Distress: fadded  jeans, stora blommorna och  bladen tror jag är Primas. Glimmer mist; pearl. Metallhörnet är köpt på panduro fastsatt med glossy. En knapp, lite spets och band..
 Fjärilen är någon form av embossad stickers.
 Å så en liten tag som sitter bakom kortet. Utklippt från samma papper (Websters) som blommorna i högra hörnet. Chalkad och stämplad med distress: vintage photo och fadded jeans, clearstamps från Panduro
Cardstocks stickers: cinnamon från fiskars cloud design, Har använt Glossy accents på de stämplade bokstäverna. Pappret med blommorna är utklippt ifrån Websters pages; Your life Beautiful
Det var allt för nu, Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar