måndag 8 augusti 2011

Vinst!

JIPPI!!  Titta vad jag har vunnit i en kommentarsutlottning hos Fruarna Lilja. Jag fick maila in vad jag ville ha för typ av kort, vem som skulle få det och när jag behövde de senast. Efter noga övervägande visste jag ju att jag kommer aldrig ge bort kortet ändå, jag älskar deras alster och visste att jag ville behålla det som inspiration. Så mina önskemål vart sago/fantasi tema gärna med någon av deras drak- eller älvstämplar, favoritfärger grönt och lila. Sen var det bara att vänta och nu har det kommit! De har verkligen fått med alla mina önskemål och mer därtill. Älvan och den lilla draken på svampen är bara helt underbara så nu måste jag bara hitta en fin ram för denna ska skyddas!!!!  (Hoppas bara inte det här betyder att jag får otur i kärlek nu i stället)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar