fredag 4 november 2011

Grenjakt i skogen.

Måste berätta om förra helgen när jag tvinga ut min kära man i skogen för att hitta "den rätta grenen" till mig! ; ) Ni vet i skogen finns en hel del träd och som ni vet har de ju grenar. Men inte alla har "DEN" grenen.
Det låg mängder av nerfallna fina grenar på marken, som hade varit väldigt enkla att ta med. Men tyvärr var de alldeles för ruttna och skulle gått i småsmulor om man försökt lyfta dem. Uppe i tallarna fanns det en hel del grenar med den rätta utseendet, men med fel form eller så satt de för högt upp. Men till slut fick vi jag  ge med mig och vi hittade en som inte var alltför omöjlig att få ner. Till vad och var jag ska ha den får ni se en annan gång.
                                                         Ha en underbar kväll! Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar