söndag 22 januari 2012

Ont, det gör ont.....


Trodde aldrig att man skulle behöva vara hemma från jobbet för tandvärk men veckan som var har nog varit en av de absolut sämre i mitt liv. En någorlunda nylagad tand fick för sig att jävlas med mig och inflammationen spred sig till käkbenet. Aj, säger jag bara. Smärtan påminner om att föda barn. Skillnaden är att värken är lokaliserad i huvudet istället och att föda barn går över betydligt fortare!!!! Var hos tandläkaren 2 dar i rad för att få medicin i tanden och ätit pencillin stora som stolpiller och alvedon och ipren varannan timme i nästan 1 veckas tid. Igår började det äntligen avta och jag har kunnat hålla mig till den max rekommenderade dosen av värktabletter. efter att varit hemma en vecka utan att kunna göra så mycket var jag rastlös igår så jag åkte och köpte en canvastavla och kritor :) som jag och sonen roade oss med på kvällen. Bilder kommer i ett senare inlägg!

Hoppas ni haft en bra vecka och helg. Kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar