söndag 19 februari 2012

Mot skolan..

Idag tänkte jag visa en Lo jag gjort med bilder på min son. Dessa kort togs vintern 2010 och som synes blir han motvilligt fotograferad när han gör sig i ordning för att åka till skolan. (Vi har sån tur som bor ca 20 meter ifrån en av skolbussens hållplatser). Han (sonen) har under de senaste två åren i stort sett varit omöjlig att fota då han vänder sig bort, sätter händerna framför ansiktet eller favoriten lipar! På dessa kort syns igen tunga, bara onda ögat. Nån som känner igen?

               
 

   


Mönstrat papper och tags från Panduros Rough & Sweet och Happiness.
Bården är gjord med Martha Stewart - pinking scallop
Knapparna är köpta i min lokala tygaffär
Bokstäverna:  Fiskars - Cloud 9 Design
Distress ink- Vintage photo
journalcard och band från mina gömmor..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar