måndag 26 mars 2012

Födelsedagskalas no 1

 Japp, nu var första kalaset avklarat. Alla våra barn fyller år inom en månad, puh! Förutom att alla är envisa vädurar och man blir tvärpank! Så blir ju vi, familj och vänner uppbokade varenda helg från slutet av mars till mitten på april. Då den helg ingen av våra barn fyller, så fyller ena kusinen!  Låg hemma sjuk förra veckan så jag hann inte förbereda så mycket. Men vi firade bara med närmaste familj och vänner. Barnkalas ska hon ha hemma hos sin mamma senare! Det blev köpetårta, men Vaniljbullar med vitchoklad och Choklad/strössel doppade marshmallows (ja de sitter i en apelsin) hann jag göra. Gjorde en vimpel till väggen och en minimodell (på bilden) plus ett födelsedagskort till födelsedagsbarnet i alla fall :) Papperna och stämpelmotiven bla musen med nålen, fick jag med i tidningen simply Homemade som jag köpte på pressbyrån för någon vecka sedan.



På den lilla stämpeln nere i högra hörnet står det "Stitched Togheter With Love"

Har stämplat med mina nya små bokstavsstämplar från PY hobby gillar dem jättemycket var väl värde de hela 29 kronorna jag fick betala. Ska definitivt beställa med andra teckensnitt. Tycker de är perfekta för småtexter och jag förstör alltid kort när jag ska dit och kladda med min handstil när kortet är klart.

Kramiz på er!

2 kommentarer:

  1. Vad fint:)
    Kul att du gillade tipset.
    Ha en fortsatt skön helg!

    Kram Tesa

    SvaraRadera
  2. Jättefint uppdukat och massor med smaskiga saker!

    SvaraRadera