fredag 16 mars 2012

Kurs med Ingvild!


Jag längtar så till Maj då jag och en vän har bokat in oss på en heldagskurs med norska Ingvild Bolme hon är en av kursledarna på:


Scrapbooking med hjärta - en kreativ helg i maj 2012!


Har två andra pysselvänner som också ska dit fast har bokat in sig på croppen. Ser så fram emot detta med Skräck blandad förtjusning. Förtjusning, för att få lära mig av en jätteduktig scrappare, träffa massa nya människor och kika (läs shoppa) i butikerna på plats. Skräck, då det bara är jag som har körkort och bil av oss och jag oftast bara kör mellan A-B. Vilket innebär jobbet, barnens skolor, mataffären som alla ligger inom  gångavstånd (om man inte är så lat som jag) och någon enstaka gång Panduro i grannkommunen. Har försökt önska mig skjuts fram och tillbaka av mannen min -Du jag vet vad jag önskar mig i födelsedagspresent....-Ja, jag vet att jag inte fyller förens i September....Får övningsköra dit innan tror jag minnsan!
Kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar