fredag 6 april 2012

Kalas no:2

Igår på skärtorsdagen fyllde min dotter15 år, vad hände? Jag är ju bara 25:) Har haft fullt upp med lille bebisen, vår nya familjemedlem (bilder kommer senare) hela veckan så trots semester hann jag inte förbereda så mycket som jag hade tänkt. Födelsedagskort, vimplar, födelsedagspresent och smörgåstårta gjordes samma dag. Men några chokladdoppade marshmallows hann vi göra dagen innan. De vart väldigt populära på förra kalaset och bland påskkärringarna :) 

Även cake pops gjordes:

Första gången jag försökte mig på dessa. Köpte färdiga fyllda chokladmuffins som jag blandade med lite philadelphiaost. Rullade dem till bollar och la i kylen. Doppades sedan i smält choklad och hällde rosa glitter strössel över. Hade tänkt göra med ballerinakakor också men får väl pröva det vid nästa kalas.


Glad Påsk på er! Kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar