tisdag 12 juni 2012

You are such a joy


Har varit tyst här i bloggen ett tag men det betyder inte att det inte pysslas. Jag har deltagit i Inzpiras stora sommartävling, mest på skoj för att utmana mig själv. Tävlingen bestod av en ny utmaning fyra veckor i rad, jag deltog i de två första sen tog både tiden och lusten slut. Nu är tävlingen avslutad och bidragen får visas. Idag visar jag bidraget till vecka nr 2 som skulle innehålla 1 gåva, 1 kort och på något av dessa skulle det finnas något utstansat, något utskuret och minst ett hjärta. 

Jag valde att göra en memo/korthållare av betong i form av en puzzelbit, böjde ståltråden som ett hjärta och gjorde ett tillhörande kort.



Här finns nu listan på vinnarna och topp 20 ute, superfina alster gå in och titta vet jag.
Ha en go kväll, Kramiz!

1 kommentar: