söndag 1 juli 2012

Buzzar TUC mini snackies

Hej! Hoppas ni har det gott!!
Jag har fått förmånen att Buzza dessa små kex. Att jag är en Buzzador innebär att jag får erbjudanden om att prova olika varor som jag får berätta om, jag får även prover att dela ut till vänner och bekanta så de kan smaka/prova produkten. Sedan lämnar jag små rapporter om vad jag och de som provat tycker om produkten. Nu har jag alltså fått dessa små raringar. Jag gillar de större kexen som är jättegoda till ostar. Men dessa passar perfekt att äta som de är. Jag skickade med sonen dessa som resesnacks när han skulle till Legoland förra veckan med kusinerna. Jag har även bjudit kollegorna på jobbet. Förra helgen mumsade jag och barnen på dessa som lördagsgodis, de framför en film och jag till ett glas vin. Passar perfekt till utflykten eller som tilltugg innan eller efter maten. Min favorit av dessa tre är cheese den har en lite vuxnare smak. Min tonårsdotter gillade den bäst med.  Medan de yngre gillade sourcream el. orginal bättre. 

                  

Nu har äntligen min semester börjat så jag ska försöka uppdatera här med lite nya pyssel jag gjort, har inte haft ork att bråka med datorn på sista tiden. Den vill vända alla bilder jag försöker lägga till på sidan jag sliter mitt hår......                            
                                                                        Kraamizar!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar