onsdag 18 juli 2012

My cup of...



För ca två veckor sen var jag hos Heidi för ännu en dag med trevligt sällskap och gott fika. Jag hade dagen innan hämtat ut ett paket med grejer jag beställt från Scrapgalen. Paketet innehöll massor av godsaker bla mist, dabbers, resist canvas, washitejp mm från deras sommarrea och jag var ju tvungen prova allt. 
På denna Lo använde jag mig av Glimmer mist-Coppar, Glimmer mist chalkboard-Apricot, Acrylic dabber-Chicken feed och washitejpen som var ett 4-pack. Använde också Gesso och en mask, bild från Internet. 


Jag utmanade verkligen mig själv genom att använda ett foto på mig själv och dessutom skriva själv på Lo`n.


Kram Jill

1 kommentar:

  1. åh vilken härlig layout det blev! jag älskar "kladdet" :) tandpetarna har jag köpt på lagerhaus, de är i plast så vill man kan man ju dessutom diska dem, något jag dock avstått från än så länge, till dom börjar ta slut kanske :) kram!

    SvaraRadera