söndag 8 juli 2012

Phineas tag

Det tog tre dagar av min semester innan febern och en dunderförskylning slog till. Jag vet att många gnäller på vädret men jag tycker det känns skönt att det inte är tipptopp. Hade fått ångest att vara dålig, om barnen tjatat om bad osv.... Nu har jag pysslat, sovit och surfat utan dåligt samvete! 

I morse gjorde jag en "tag" till sonen som skulle på kalas kl. 12 (ute i god tid jorå!) 

Jag skrev ut en del bilder häromdagen på akvarellpapper som jag roat mig med att färglägga när jag inte orkat något annat. Jag vet att färgerna på Phineas är helt fel men ingen av mina experter (barnen) på tecknade barnprogram var hemma när jag målade den. Så jag blev lite överaskad i morse när Zack ville att jag skulle använda den. Stämplade noter med distress ink på tagen, limma dit en spillbit, stämplade och klippte ut ett Grattis. Satte fast Phineas med 3D kuddar så det såg ut som han stod på skylten.


Så här såg det färdiga paketet ut efter lite x-tra styling i form av ett fasttejpat minipaket.



 Här är en hyperladdad son som övar i väntan på att få gå till laserdomekalaset!! De var på ett nyöppnat ställe i Nynäshamn som heter Game for real. Bäst hittills fick det i betyg av Zack som varit både på laserdome och laserfortet tidigare.




                                      Tack för titten! Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar