onsdag 10 oktober 2012

Strul och Monokromt!

Sorry, för min urusla uppdatering men kan inte blogga från mobilen då den vänder på alla bilder. Har även haft problem att föra över bilder hit då jag tydligen överskridigt gränsen...Så nu måste jag radera bilder på picassawebalbumet där tydligen alla bilder man för över lägger sig. Problemet är att jag inte vet exaxt vilka bilder som ligger i bloggen och vilka som inte gör det och raderar jag dem från albumet försvinner bilderna på bloggen också....Vad göra?
I helgen deltog jag i En kväll-en utmaning som är en facebookgrupp. Precis som det låter har man bara ett par timmar på sig och den som lägger ut utmaningen bestämmer tid, pris och vad utmaningen ska bestå av. Lördagens utmaning bestod i att göra något "Monokromt" i grönt! Jag gjorde denna tag. Använde mig av distress, chalks och mister för att färga in tagen, blommorna och spetsen. Kramiz!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar