tisdag 2 april 2013

Oral B Pro-expert

                                            

Som jag berättat tidigare är jag en Buzzador och nu har jag blivit utvald till kampanjen för Oral B nya tandkrämer. Jag har fått en tub All around protection och en Enamel, plus en tandborste till mig för att testa. Har även fått småtuber att dela ut till vänner och bekanta för att få höra deras åsikter. I familjen har vi än så länge bara provat All around protection. Den innehåller mindre vatten och kan kännas torrare i munnen trots att själva tankrämen är ganska rinnig, men jag gillar den hittills..... återkommer med in uppfattning när jag provat den en längre period!

Vill du också bli Buzzador skicka ett e-post meddelande med texten "SWEDEN Mimzy" till ”register@buzzador.com” eller SMS:a "Buzzador Mimzy" till 72323 så får du inloggningsuppgifter direkt. Vid första inloggningen får du komplettera din profil så att det går att välja ut rätt kampanjer för dig. Kram

                                                                     Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar