tisdag 9 juli 2013

Som gubben i lådan

Tjohej!
Såg just att jag inte visat någonting jag gjort efter jag varit på scrap&pearl ! Kan bero på att jag inte bloggat alls sedan dess:/
 Här är iallafall en Lo som jag gjorde för någon månad sen. Med denna vann jag en utmaning i en facebookgrupp jag är med i. Vinsten var en dag gratis inträde till scrap & pearl 2014 (som jag självklart bokat mig till för länge sen, Jippi!!! :)


Det är inte en av mina favorit Lo´s, men den var väldigt rolig att göra. Jag använde mycket av sakerna jag köpte och fick i goodiebagen på eventet. T ex de två stencilerna, sten- och pilmönstret, strukturpastan och de randiga pappret köptes där. Kanten på pappret har jag stansat med en stans från Fiskars som låg i goddiebagen, även rosen är klippt från ett band som låg däri. Fotot är på mig när jag handlar i en av butikerna på eventet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar